کتاب رسانه های اجتماعی را به زبان ساده راه اندازی می کند

1089389 فقط خبر

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، کتاب «شبکه های اجتماعی به زبان ساده» نوشته «سیترز استرالیا» با ترجمه حسن عمیدی ​​با حضور جمعی از اساتید و متخصصان حوزه ارتباطات و روابط عمومی در سال 1392 رونمایی شد. صبح روز 5 اوت 1401 این کشور

به گفته حسن امیدی، رسانه های اجتماعی با توجه به قابلیت ها و قابلیت های منحصر به فرد خود از جمله اطلاع رسانی، آگاهی، تقویت و گسترش ارتباطات بین مردم، قدرت همسویی در ابعاد مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و… نقش بسیار مهم و غیر قابل انکاری را ایفا می کنند. . زمینه های

وی بر این باور است که هدف از ترجمه این کتاب که به جنبه ای از ظرفیت منحصر به فرد رسانه های اجتماعی می پردازد، یادآوری کوچکی از اهمیت نقش رسانه های اجتماعی در ابعاد مختلف به ویژه بازرگانی و تجارت در سطح داخلی است. خارجی ها را نادیده نگیرید

کتاب «شبکه های اجتماعی به زبان ساده» در 140 صفحه در اسفند 1300 توسط انتشارات دهبان فرتاک در قطع رقایی منتشر شد.

باید بگویم؛ خجت الله ایوبی، دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران نیز مقدمه ای بر این کتاب نوشته است.

انتهای پیام/

  جدایی ستاره برزیلی از رئال مادرید پس از 15 سال

دیدگاهتان را بنویسید