کاهش وزن سریع با انجام تمرینات آسان – فکر مدرن

به گزارش Contemporary Thought Analytics، برای کاهش وزن، باید حداقل 300 دقیقه در هفته ورزش با شدت متوسط ​​انجام دهید.

در اینجا چند تمرین ساده وجود دارد که می تواند به شما در این راه کمک کند. فقط مطمئن شوید که ابتدا با پزشک خود در مورد اینکه کدام ورزش برای شما بهتر است صحبت کنید.

پیاده روی

اگر می خواهید نیم ساعت پیاده روی سریع را به برنامه روزانه خود اضافه کنید، می توانید حدود 155 کالری بیشتر از حد معمول بسوزانید. هر چه سریعتر و طولانی تر حرکت کنید، کالری بیشتری می سوزانید. اگر به تازگی ورزش منظم را شروع کرده اید، پیاده روی یک گزینه عالی است. از مسیرهای کوتاه‌تر شروع کنید و به مسیرهای طولانی‌تر و سریع‌تر بروید.

طناب‌بازی

اگر به دنبال وسایل ورزشی ارزان قیمت برای استفاده در سفر هستید، طناب انتخاب خوبی است. طناب یک راه عالی برای سوزاندن سریع کالری است. در واقع، نسبت به زمانی که روی تردمیل می دوید، کالری بیشتری می سوزانید. همچنین می توانید روی چندین گروه عضلانی کار کنید، از قسمت میانی بدن تا قسمت بالای بدن و قسمت پایین بدن. راه رفتن روی طناب نیز می تواند هماهنگی بدن را بهبود بخشد.

تمرینات دوره ای با شدت بالا

تمرین تناوبی با شدت بالا یا تمرین چربی سوزی تناوبی نوعی از تمرینات ورزشی است که از تمرینات شدید تا تمرینات کم شدت متغیر است. لازم نیست هر روز این کار را انجام دهید، اما برای کاهش وزن بسیار موثر است، زیرا این نوع ورزش باعث می شود بدن به جای انرژی کربوهیدرات ها از چربی استفاده کند. علاوه بر این، در این تمرینات کالری بیشتری نسبت به تمرینات هوازی معمولی خواهید سوزاند. ورزش شدید بدن را فعال نگه می دارد و تا 24 ساعت بعد از تمرین چربی می سوزاند.

  واکنش مثبت آمریکایی ها به معنای گام هایی برای تفاهم در وین - تفکر مدرن است

دوچرخه سواري

دوچرخه سواری راه عالی دیگری برای کاهش وزن است و یک ورزش سبک با شدت کم است. با دوچرخه سواری می توانید حدود 750-400 کالری در ساعت بسوزانید، بسته به وزن و سرعت دوچرخه سواری و نوع دوچرخه سوار.

شنا کردن

اگر زانوها یا کمر شما درد می کند، سخت است که انگیزه ورزش داشته باشید. اگر اضافه وزن دارید، شنا یک ورزش ایده آل است. این نوع ورزش به مفاصل فشار نمی آورد و برای بالاتنه و پایین تنه استفاده می شود و یک ورزش هوازی عالی خواهد بود. از مزایای فشار آب نیز بهره مند خواهید شد. چند بار در هفته به مدت نیم ساعت شنا خطر ابتلا به بیماری های قلبی، سکته مغزی، دیابت نوع 2 و برخی سرطان ها را کاهش می دهد. همچنین کلسترول و فشار خون را کاهش می دهد.

تمرین قدرت بدنی

این نوع ورزش از مقاومت برای ساختن قدرت و عضله استفاده می کند و نه تنها به کاهش وزن کمک می کند، بلکه باعث عضله سازی و کاهش وزن می شود و به بدن کمک می کند چربی بیشتری بسوزاند. سعی کنید تمرینات قدرتی را 3 تا 5 بار در هفته و هر بار حدود یک ساعت انجام دهید. به یاد داشته باشید که هر 2 روز یک بار استراحت کنید.

ورزش پیلاتس

مطالعات نشان می دهد که پیلاتس تا حد زیادی از ضربه زیاد، قدرت بالا و استرس شدید عضلانی و اسکلتی جلوگیری می کند. پیلاتس تا حد زیادی از ضربه زیاد، توان خروجی بالا و فشار شدید عضلانی و اسکلتی جلوگیری می کند. شدت پیلاتس تا حد زیادی از ضربه قوی، قدرت بالا و بار سنگین عضلانی و اسکلتی جلوگیری می کند. می توانید برخی از آنها را به صورت آنلاین یا در باشگاه انجام دهید.

  انریکه مورا با امیر عبدالیان - اندیشه معاصر دیدار کرد

آهسته دویدن

آهسته دویدن یک ورزش هوازی است که از اکسیژن استفاده می کند و می تواند به کاهش وزن کمک کند. دویدن صحیح همچنین می تواند متابولیسم بدن شما را تا 24 ساعت افزایش دهد. بنابراین، حتی پس از انجام روزانه، می توانید چربی بسوزانید. اگر دویدن به طور منظم انجام شود، می تواند در طولانی مدت به افزایش متابولیسم بدن کمک کند.

یوگا

این نوع ورزش ترکیبی از فعالیت بدنی و مدیتیشن است. این یک روش محبوب برای تمرین ذهن آگاهی پس از یک روز کاری طولانی است، اما مزایای آن به همین جا ختم نمی شود. مطالعات نشان می دهد که با گذشت زمان، افرادی که اضافه وزن دارند و حداقل یک بار در هفته 30 دقیقه یوگا انجام می دهند، وزن کم می کنند و شاخص توده بدنی کمتری دارند. افرادی که یوگا انجام می دهند افرادی آگاه هستند، به این معنی که احتمالاً می دانند چه زمانی واقعا گرسنه هستند و چه زمانی سیر هستند.

بالا رفتن از پله ها

یکی دیگر از ورزش های ارزان و پرکاربرد برای کاهش وزن بالا رفتن از پله است. اگرچه می توانید از یک ماشین استفاده کنید، تنها چیزی که واقعاً نیاز دارید یک قدم است. بالا رفتن از دو پله در روز می تواند منجر به کاهش وزن 3 کیلوگرمی در سال شود. همچنین می تواند میزان کلسترول خوب خون را افزایش دهد و مفاصل، ماهیچه ها و استخوان ها را سالم نگه دارد.

راه رفتن

اگر به دنبال راه های ماجراجویانه تری برای کاهش وزن هستید، پیاده روی فعالیت خوبی است. معمولاً شامل قدم زدن در طبیعت و فاصله گرفتن از موانع اطرافمان مانند ریشه درختان و صخره ها است. این همچنین می تواند منجر به کاهش وزن شود، به خصوص اگر به طور منظم انجام شود.

  پاسخ حماس و جهاد اسلامی به شهادت سه جوان فلسطینی - تفکر مدرن

انتهای پیام/*

(1 بار بازدید شده، 1 بازدید امروز)

لینک کوتاه: https://andishemoaser.ir/?p=1253400

دیدگاهتان را بنویسید