چاقی صد در صد با مصرف این غذاها – تفکر مدرن

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی Contemporary Thought، پزشکان معمولا افزایش وزن را برای افرادی که مدام دچار کمبود وزن هستند توصیه می کنند. افرادی که از کاهش وزن رنج می برند اغلب به دنبال استراتژی های کاهش وزن سریع یا غذاهایی هستند که سریع وزن خود را افزایش دهند.

یک فرد کم وزن احتمالاً برخی از مشکلات سلامتی را تجربه می کند. شامل:

– عقیمی

– تاخیر در رشد

سیستم ایمنی ضعیف

– پوکی استخوان

– افزایش خطر عوارض حین جراحی

– سوء تغذیه

اگرچه افزایش وزن می تواند بسیار دشوار باشد، اما غذاهای چاق کننده زیر می توانند به شما کمک کنند. آنها همچنین می توانند توده عضلانی را افزایش دهند و سلامت کلی را ارتقا دهند.

غذای مناسب برای افزایش وزن سریع
غذاهای غنی از مواد مغذی زیر می توانند به افراد ضعیف کمک کنند تا وزن خود را به طور ایمن و موثر افزایش دهند.

شیر بادام 1 عدد

2 فنجان شیر حاوی حدود 14 گرم پروتئین است. در حالی که چربی های غیراشباع موجود در بادام کالری بیشتری به رژیم غذایی روزانه شما می افزایند. برای درست کردن شیر بادام خانگی خود، یک مشت بادام بردارید و له کنید. سپس بادام له شده را به شیر در حال جوش اضافه کنید. به مدت پنج دقیقه روی حرارت کم بجوشانید. می توانید آن را با یک قاشق چایخوری شکر شیرین کنید. سپس شیر بادام را در لیوان بریزید و به آرامی بنوشید.

اگر می خواهید نوشیدنی موثرتر باشد، می توانید خرما و انجیر خشک را نیز به شیر در حال جوش اضافه کنید. نوشیدنی حاصل را دو بار در روز به مدت دو ماه بنوشید.

2. افزایش وزن سریع با موز

این میوه یک محرک فوری انرژی است. زیرا کالری زیادی دارد. بنابراین برای افزایش وزن باید این میوه را مصرف کنید. صبحانه یک موز بخورید و سپس یک لیوان شیر گرم بنوشید.

3. کره بادام زمینی

اگر در تلاش برای اضافه کردن چند پوند هستید، کره بادام زمینی انتخاب خوبی است. یک قاشق چای خوری از این کره خوشمزه را روی نان تست یا یک تکه نان سبوس دار بمالید و سپس بنوشید. می توانید یک ساندویچ کره بادام زمینی درست کنید یا به میلک شیک خود اضافه کنید تا کالری بیشتری دریافت کنید.

کره بادام زمینی

4. سیب زمینی برای افزایش وزن سریع

این غذای محبوب پر از کربوهیدرات است و به همین دلیل به افزایش سریع وزن کمک می کند. مصرف منظم این غذا به هر شکل و شکلی باعث می شود چند کیلو اضافه وزن داشته باشید. به عنوان مثال، سیب زمینی کبابی یا آب پز برای افزایش وزن مفید است. همچنین می توانید دو بار در هفته سیب زمینی سرخ کرده بخورید.

روش دیگر خوردن سیب زمینی این است که می توانید آنها را آب پز کنید و سپس برش دهید و با سس مایونز و سبزیجات مورد علاقه خود ترکیب کنید. سالاد آماده به افزایش وزن کمک می کند. دارم سعی می کنم!

5. مصرف حبوبات را افزایش دهید

حبوبات سرشار از فیبر، کربوهیدرات و پروتئین هستند و باعث افزایش وزن می شوند. انواع مختلف لوبیا موجود است. به عنوان مثال، لوبیا قرمز، لوبیا سیاه، سویا، لوبیا چیتی، لوبیا لیما و عدس. سالاد لوبیا تازه بخورید یا دو بار در روز به مدت دو ماه لوبیا بخورید.

  رفع کامل مشکلات ناشی از سرقت کلاه شهری با فناوری نانو/ پارک های علم و فناوری نقش مهمی در تداوم فعالیت استارت آپ ها دارند.

6. انبه

برای بهره مندی از خواص چاق کنندگی انبه، میلک شیک انبه درست کنید و دو بار در روز به مدت حدود 30 روز بنوشید. مطمئناً از این طریق نتایج مثبتی خواهید دید. این میوه منبع غنی از ویتامین ها و مواد معدنی است. اما کالری کمی وجود دارد. بنابراین، پس از خوردن انبه، یک لیوان شیر بنوشید.

7. افزایش وزن سریع با تخم مرغ

این غذا پکیج کاملی از کالری، پروتئین، چربی، مواد معدنی و ویتامین ها است و همین ویژگی ها آن را به غذایی مناسب برای افراد کم وزن تبدیل می کند. این ماده مغذی به عضله سازی کمک می کند و انرژی زیادی به بدن می دهد. می توانید یک وعده سفیده تخم مرغ را سه بار در روز بخورید. می توانید هر روز یک املت یا املت سفیده تخم مرغ را در صبحانه خود قرار دهید.

8. شکر و کره تصفیه شده

مقدار مساوی شکر و کره تصفیه شده را آماده کنید. آن ها را خوب با هم مخلوط کنید و مخلوط به دست آمده را 30 دقیقه قبل از غذا بخورید. می توانید مقداری آجیل نیز به مخلوط اضافه کنید تا طعم بهتری به آن بدهید. این درمان را به مدت یک ماه دنبال کنید.

9. انجیر و کشمش

انجیر سرشار از چربی های اشباع نشده است و کشمش حاوی اسیدهای چرب ضروری است که قطعا کالری را به رژیم غذایی شما اضافه می کند. 6 عدد انجیر خشک و 30 گرم کشمش را در آب خیس کنید. بگذارید یک شب تا صبح بماند و سپس در دو نوبت در طول روز بخورید. این درمان را به مدت 30 روز انجام دهید.

10. ماست برای افزایش وزن سریع

ماست به عنوان منبع غنی پروتئین باعث افزایش وزن بدن می شود. یک کاسه ماست را با کمی شکر مخلوط کنید و هر روز مخلوط حاصل را بخورید تا چند پوند به وزن خود اضافه کنید.

11. انواع آب میوه

برای افزایش وزن سریع، آب میوه های تازه را در برنامه غذایی روزانه خود بگنجانید. در انتخاب آبمیوه دقت کنید؛ زیرا میوه های پر کالری موثرتر خواهند بود.

12. چربی های سالم

انواع چربی های سالم را در آشپزی روزانه خود بگنجانید تا تغییرات قابل توجهی در وزن شما ایجاد شود. چربی های حاوی اسیدهای چرب امگا 3 دارای کالری طبیعی هستند که منجر به افزایش وزن می شوند. می توانید از روغن کلزا، روغن ماهی، روغن زیتون و روغن بذر کتان استفاده کنید.

13. مرغ برای افزایش وزن سریع

این غذا را با روغن های سالم بپزید و برای چاق شدن هر روز بخورید. با این حال، خوردن مرغ سرخ شده می تواند برای بدن مضر باشد.

14. انواع ماکارونی و رشته فرنگی

هم ماکارونی و هم نودل سرشار از کربوهیدرات و چربی هستند که مواد مغذی ضروری، مواد معدنی و پروتئین را برای بدن فراهم می کنند. بنابراین این دو قادرند کالری روزانه شما را افزایش دهند. رشته، ماکارونی و پاستا را می توان به راحتی و بدون زحمت زیاد تهیه کرد. می توانید مرغ بدون چربی و سبزیجات را نیز اضافه کنید.

  کرنش جدید تاج; نگرانی جهانی در مورد ناکارآمدی واکسن

15. بیگل واکر

کراکرها و بیگل ها از گندم، سبوس و دانه های کنجد تهیه می شوند که کربوهیدرات های لازم را به رژیم غذایی شما اضافه می کنند. برای دریافت کالری بیشتر، عسل، مربا یا کره بادام زمینی را روی آنها بمالید.

116. میوه آووکادو روغنی

این میوه چرب بسیار مغذی و پر کالری است. این میوه حاوی چربی های سالم مفید برای قلب و مقدار مناسبی ویتامین E، اسید فولیک و پتاسیم است. می توانید آووکادو را به سالاد خود اضافه کنید، آن را روی نان بمالید یا روی نان تست بمالید و بخورید.

17. نان سبوس دار

اگر می خواهید به راحتی چند پوند به وزن خود اضافه کنید، نان سبوس دار را در برنامه غذایی خود قرار دهید. این غذا سالم و پر کالری است.

18. افزایش وزن سریع با گرانول های طبیعی

برای افزایش وزن در وعده صبحانه مقداری موسلی بخورید. این ماده غذایی که سرشار از جو، قند، آجیل و چربی است، به راحتی می تواند باعث افزایش وزن شما شود. برای افزودن کالری، ماست، میوه تازه و عسل را به گرانولای خود اضافه کنید.

19. کرم سیب

سیب های خامه ای و خوشمزه فواید زیادی برای بدن دارند. کسانی که می خواهند بیشتر وزن کم کنند باید سیب همراه با خامه را در برنامه غذایی خود قرار دهند. این میوه خوشمزه باعث افزایش متابولیسم و ​​افزایش اشتها می شود. همچنین انرژی فوری به بدن شما می دهد.

2. افزایش وزن سریع با زنجبیل

این ریشه قوی خوراکی می تواند ناراحتی های گوارشی را درمان کرده و مشکلات معده را برطرف کند. علاوه بر این، به طور موثری اشتها را تحریک می کند و باعث می شود چند پوند اضافه کنید. در حین پخت، مقداری زنجبیل را رنده کنید، به آن اضافه کنید یا یک فنجان چای زنجبیل دم کنید و بنوشید. همچنین می توانید برش های کوچکی از این ریشه خوراکی بخورید.

زنجبیل

21. بذر کتان

بذر کتان از آنجایی که سرشار از چربی های سالم است، می تواند به بدن انرژی بخشد و چربی را در قسمت های مختلف بدن ذخیره کند. به این ترتیب این دانه های ریز مشکل کاهش وزن را حل می کنند.

22. پنیر برای تجمع سریع چربی

این غذا سرشار از پروتئین، کلسیم و چربی است. بنابراین می تواند به افزایش وزن شما کمک کند. یک وعده پنیر می تواند کالری کافی بدن شما را تامین کند. این غذا واقعا خوشمزه است. پنیر مورد علاقه خود را انتخاب کنید؛ زیرا حاوی پروتئین کازئین با کیفیتی است که هضم آن زمان زیادی می برد و در نتیجه باعث افزایش وزن می شود. برای نتایج سریع، قبل از خواب غذا بخورید.

23. مارچوبه

برای افزایش وزن با این گیاه ۲ تا ۵ گرم پودر از آن تهیه کنید. پودر مارچوبه را به شیر در حال جوش اضافه کنید و یک قاشق غذاخوری کره تصفیه شده اضافه کنید. این ترکیب را دو بار در روز به مدت دو ماه مصرف کنید تا به نتایج قابل توجهی برسید.

  15 قانون طلایی برای موفقیت در ازدواج - تفکر مدرن

24. افزایش وزن سریع با جینسینگ هندی

جینسینگ عمدتا در طب آیورودا استفاده می شود و خواص درمانی متعددی دارد. یک قاشق غذاخوری کره تصفیه شده و دو قاشق غذاخوری پودر این گیاه را به یک لیوان شیر ولرم اضافه کنید. مخلوط حاصل را یک بار در روز به مدت 30 روز مصرف کنید.

22. گیاه دارویی چن پی

گیاه چنپی به صورت خشک شده از سوء هاضمه و ناراحتی معده جلوگیری می کند. علاوه بر این، چن پی به تحریک اشتها کمک می کند. باعث افزایش شاخص توده بدن و افزایش ترشح شیره معده می شود.

22. ریشه قاصدک

ریشه قاصدک حاوی برخی مواد مغذی است که باعث افزایش وزن و اشتها می شود. برای بهره مندی از فواید، یک فنجان جوشانده ریشه قاصدک را تهیه کرده و آن را مزه دار کنید. می توانید کمی عسل یا شکر نیز به جوشانده اضافه کنید تا طعم آن کمی شیرین شود. علاوه بر این، ریشه قاصدک به درمان یبوست، سنگ کیسه صفرا و سوء هاضمه کمک می کند و در عین حال هضم را بهبود می بخشد.

27. جنتیانا یا گل شکرگزاری

ابتدا سینکی فویل را بشویید و به قطعات کوچک برش دهید. حالا مقداری آب بردارید و این ریشه ها را به مدت 20 دقیقه بجوشانید. اجازه دهید محلول به دست آمده خنک شود و هر روز یک لیوان از آن را بنوشید تا به وزن دلخواه برسید.

28. خار مقدس

این گیاه مقدس هضم غذا را بهبود می بخشد و اشتها را افزایش می دهد. خار مریم طعم تلخی دارد و به عنوان مقوی برای درمان مشکلات وزن استفاده می شود.

22. چای بابونه

چای بابونه به طور موثری اشتهای شما را افزایش می دهد و مشکل کمبود وزن را حل می کند. یک فنجان چای بابونه درست کنید و بنوشید. با این چای تغییر قابل توجهی در وزن خود خواهید دید.

چای بابونه

شیرین بیان 30 عدد

یک تا 5 گرم ریشه خشک شیرین بیان را تهیه کرده و در آب بجوشانید. نوشیدنی حاصل را سه بار در روز بنوشید. نکته: با پزشک خود در مورد مصرف دوز مناسب برای شما صحبت کنید. زیرا می تواند روی شما اثر عکس بگذارد.

برای افزایش وزن سریع، موارد زیر را انجام دهید:
تعداد وعده های غذایی خود را در طول روز افزایش دهید. رژیم غذایی پر کالری و فیبر داشته باشید.

استرس را در خود از بین ببرید.

حداقل یک ساعت بعد از ظهر بخوابید.

– هیدراته نگه دارید.

برگ گشنیز تازه را روی غذای مورد علاقه خود بپاشید.

مقدار زیادی میوه و سبزیجات تازه بخورید.

– یوگا کار کن.

برای افزایش وزن سریع از آنها اجتناب کنید
– سیگار کشیدن ممنوع.

قبل از غذا مایعات ننوشید؛ زیرا باعث کاهش اشتها می شود.

وعده های غذایی را از دست ندهید.

از خوردن میوه با معده خالی خودداری کنید؛ زیرا باعث کاهش وزن می شود.

– غذاهای فرآوری شده مصرف نکنید.

انتهای پیام/*

(1 بار بازدید شده، 1 بازدید امروز)

دیدگاهتان را بنویسید