ورود اتوبوس های دو طبقه به تهران

ورود اتوبوس های دو طبقه به تهران

بر اساس گزارش ها اعتدالمجتبی شفیعی صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر تهران به بیان اقدامات ایستگاه حمل و نقل پرداخت و گفت: توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت تقاضا می تواند تا 15 درصد در بهبود وضعیت ترافیک موثر باشد. شهردار تهران تصمیم دارد کمپ توسعه حمل و نقل عمومی و پاک را راه اندازی کند که تا کنون چهار جلسه برگزار شده است تا زمانی که دستگاه های اجرایی موثر در جنبش پایتخت وجود داشته باشد و باید کمپ ایجاد شود. افزایش هماهنگی بین این ارگان ها

وی با تاکید بر اینکه توسعه و نوسازی خطوط، بهسازی و نوسازی سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری، ادامه داد: تاکنون 59 طرح عملیاتی تدوین شده و در حال حاضر 143 ایستگاه و 1521 واگن مترو داریم که از این تعداد 260 واگن دو واگنه است. واگن های یک طرفه و 1295 یک طرفه هستند و برای رسیدن به مسافت استاندارد دو دقیقه ای به 1467 واگن نیاز داریم در حالی که برای خطوط جدید 8 تا 11 مترو نیز به 1500 واگن نیاز داریم.

معاون حمل و نقل شهرداری تهران با بیان اینکه میانگین عمر ناوگان اتوبوسرانی 10 سال و در بخش خصوصی این رقم 15 سال است، گفت: تنها 2274 اتوبوس فعال داریم و 303 دستگاه وانت نیز داریم. فعال.

شفیعی با اشاره به وضعیت تاکسیرانی ادامه داد: 78 هزار و 700 تاکسی فعال در سازمان تاکسیرانی وجود دارد که 52 درصد آنها بالای 10 سال و به سن فرسودگی رسیده اند که از این تعداد بیش از 6 هزار و 500 دستگاه مینی بوس است. این تا زمانی است که به طور کامل این رگ ها فرسوده شوند و میانگین جابجایی آن 18٪ است.

  ظروف سوخته را با وسایلی که در هر خانه دارید تمیز کنید!

وی با بیان اینکه اخیرا تفاهم نامه ای با وزارت کشور برای اعطای وام 2000 میلیارد تنی قطعات یدکی مترو پیگیری کردیم، افزود: همچنین قرارداد 630 واگن نیز با پالایش نفت انجام می شود. البته این موضوع به دوره قبلی شهرداری برمی گردد که در دوره فعلی پیگیری شد و در مکاتبه ای که اخیرا با سازمان برنامه و بودجه انجام شد، اعلام کردند که وزارت نفت حواله های پالایش نفت را تامین می کند.

معاون شهردار تهران در خصوص وضعیت اتوبوس های فرسوده نیز گفت: 4 هزار و 300 واحد باید در چهار سال نوسازی شود. منطقه اتوبوس برقی تامین می شود و همچنین قصد داریم بخش خصوصی را در سازماندهی نیروی کار تقویت کنیم و به همین دلیل یکی از خطوط BRT را برای ورود بخش خصوصی در نظر گرفته ایم و برنامه ریزی فشرده برای تحویل رانندگان از این مکان تهیه شد و همزمان در مورد بازسازی اتوبوس ها بحث کردیم و با این حساب با مدل اقتصادی جدیدی که طراحی کردیم، خودروسازان علاقه نشان دادند که در این مقوله قرار بگیرند.

شفیعی با بیان اینکه بزرگترین فضای زیرزمینی کشور و حتی خاورمیانه با نام سامانه اکتاو در مترو افتتاح می شود، گفت: شش ایستگاه مترو تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به لزوم توسعه حمل و نقل پاک، تاکید کرد: سقف جریمه خودروهای فاقد سرویس فنی محدود است و باید به شهرداری و نیروی انتظامی برای تغییر این موضوع اختیار داده شود. ما در این زمینه پیگیری و همکاری کرده ایم تا بتوانیم در کار با این خودروها رویکرد خاصی داشته باشیم.

  سیگنال | پیک ششم در راه است / زنگ آمیکرون به صدا در آمده است - اندیشه مدرن

معاون حمل و نقل شهرداری تهران در بخشی دیگر از گزارش خود تاکید کرد: در سال 1400 با وجود افزایش 35 درصدی ترافیک شاهد کاهش 8 درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده ای هستیم. همانطور که گفتم با همکاری وزارت کشور و شهرداری تعمیر و تعمیرات اساسی اتوبوس ها در دستور کار است و تا پایان سال باید 1400 واحد تعمیر شود. در این راستا اقداماتی انجام شده و حتی بخش خصوصی نیز وارد شده است. آنها با اتوبوس های جدید چیز زیادی نخواهند داشت.

معاون شهردار تهران از ورود اتوبوس های فرسوده ساخت اروپا خبر داد و گفت: 50 دستگاه اتوبوس وارد شده است که در تعمیر اولیه هستند و پس از اخذ مجوز دولت شماره گذاری می شوند که شامل اتوبوس های تک کابین، دو طبقه و دو طبقه می شود. اتوبوس های این اتوبوس ها دو طبقه باشند که استاندارد یورو 4 و حتی یورو 5 هستند و استانداردهای ما را برآورده می کنند و قیمت خرید این اتوبوس ها کمتر از هزینه تعمیر اتوبوس های فعلی است.

شفیعی با بیان اینکه تا پایان سال 50 اتوبوس برقی وارد ناوگان می شود، گفت: برنامه 18 ماهه با 800 میلیارد ریال وام و 24 میلیون یورو برای تسریع تعمیرات اساسی مترو پیش بینی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید