همه چیز در مورد افراد گرم مزاج – تفکر مدرن

یک راه حل سریع و شدید برای خشم

همانطور که در بالا توضیح دادیم، اگر چیزهای کوچک شما را بسیار عصبانی می کند، باید با این مشکل مقابله کنید. یافتن علت اصلی به کاهش محرک های محیطی کمک می کند و همچنین منبع خشم را شناسایی می کند.

یک نفس عمیق بکش

اگر علت مشکل را می‌دانید، هنگام مواجه شدن با آن یک نفس عمیق بکشید. چند دقیقه به خود فرصت دهید تا چند ثانیه نفس بکشید تا بدن و ذهنتان آرام شود تا بتوانید محیط اطراف خود را بهتر ببینید و محیط را درک کنید.

علائم هشدار دهنده را بشناسید

خشم معمولاً با علائم هشدار دهنده همراه است. برای برخی افراد، این ممکن است با دست دادن یا سفت شدن فک همراه باشد، اما برای برخی دیگر ممکن است فقط علائم ذهنی باشد، اما دانستن علائم فیزیکی و علائم هشدار دهنده هنگام عصبانیت باعث می‌شود با خودتان راحت‌تر شوید. دعوت به آرامش

نوشتن

هر بار که عصبانی می شوید، درست قبل از اینکه فریاد بزنید، چیزی پرتاب کنید یا یکی از این احساسات شما را تحت تاثیر قرار دهد، افکار و احساسات خود را بنویسید. احساس ناراحتی، ترس، اضطراب و سردرگمی می تواند منجر به خشم شود. شناخت دقیق احساسات خود می تواند به جلوگیری از این امر کمک کند.

یک لحظه فکر کنید

وقتی خیلی عصبانی هستید، بهتر است از این فرد یا اتفاق عصبانی دوری کنید و به جای پرخاشگری و تلاش برای یافتن راه بهتری برای حل مشکل، چند دقیقه وقت بگذارید.

به جای فریاد زدن حرف بزن

بدانید که دزدی برای شما خوب نیست و مشکل را حل نمی کند، پس سعی کنید با ملایمت توضیح دهید و به طرف مقابل فرصت صحبت بدهید.

  چند نکته مهم برای خرید کاندوم - تفکر مدرن

تنوع را فراموش نکنید

اگر وسیله نقلیه یا رویداد خاصی، مانند ترافیک، معمولاً شما را آزار می دهد، راه های دیگری مانند استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی را امتحان کنید.

به جوانب مثبت و منفی خشم فکر کنید

به این فکر کنید که آیا مشکل به اندازه شدت عصبانیت، ناامیدی و آسیب به بدن یا رابطه شما ارزش داشت یا اصلاً عصبانیت شما مشکل را حل کرده است.

از مهارت های حل مسئله استفاده کنید

سعی کنید بیشتر فکر کنید تا راه حلی سریعتر برای رهایی از شرایط بد پیدا کنید، عصبانیت فقط مشکل شما را تسریع می کند و کمکی نمی کند.

خشم خود را با فریاد بیرون نریزید

فریاد زدن راه خوبی برای خلاصی از خشم نیست، می تواند اوضاع را بدتر و بین فردی کند و باعث بدتر شدن کودکان شود.

موقعیت را بپذیرید

بعضی چیزها را نمی توان تغییر داد و کاری نمی توان کرد، پس عصبانیت غیرمنطقی است، بهتر است با شرایط کنار بیایید تا آسیب نبینید.

به فکر سلامتی خود باشید

استرس برای بدن بسیار مضر است و به بافت‌های بدن آسیب می‌زند، شاید مشکلی که شما را عصبانی کرده است حل شود یا ارزش خود را از دست بدهد، اما آسیبی که به بدنتان وارد کرده‌اید هنوز وجود دارد و تنها کسی که رنج می‌برد، برای خودت متاسف نباش

به دنبال کمک حرفه ای باشید

گاهی دانستن علت اصلی عصبانیت کار ساده ای نیست و نیاز به کمک یک متخصص دارد. درمانگر می تواند به شما کمک کند تا به اعماق وجودتان سفر کنید، احساسات و رفتارهایتان را شناسایی کنید و بفهمید خشم شما از کجا می آید.

  شرایط اعطای سهام به بازماندگان سهام عدالت در 1400+ جزئیات - اندیشه معاصر

دیدگاهتان را بنویسید