هر کارگردانی که فیلم می‌سازد باید کاری کند که همه چیز از جعبه خارج شود

پناهیان: هر کارگردانی که فیلمی می سازد باید کاری کند که همه چیز از جعبه خارج شود

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان با بیان اینکه 99 درصد دانشگاهیان شک ندارند، گفت: اگر در تبلیغ موفق شدیم شکی نیست.

به گزارش مرکز خبر حوزه، وی در همایش گردهمایی مبلغان دست اندرکار تبدیل تبلیغ جامعه محور به تالار بیداری جامعه الزهرا(س) با اشاره به ضرورت تحول در این حوزه از تبلیغ گفت: تقویت شعارهای طلاب.

پناهیان در بخشی از سخنان خود گفت: در این زمینه نظراتی وجود دارد از جمله اینکه میزان معنویتی که اکنون در جامعه وجود دارد قبل از بازگشت به تبلیغات ما مربوط به سیره عملی علمای دین است. این رویه علمای دین در جامعه و در دلها دیده می شود، «می نشیند و کار می کند، مثل کارهای افرادی مثل شهید سردار سلیمانی، هرچند تبلیغی نیست، بلکه عملی ماندگار است.

وی گفت: اگر می خواهیم در تبلیغات موثر باشیم، تبلیغات باید منصفانه، مسئولانه و هنرمندانه باشد و اگر با وجود مخاطب خوب در تبلیغات موفق نبوده ایم باید روش تبلیغات را تحلیل کنیم.

پناهیان افزود: اگر مسائل معنوی در جامعه و دانشگاه امروز دیده می شود و روز به روز پیشرفت می کند، این سوال پیش می آید که این موضوع تا چه اندازه به جایگاه تبلیغاتی ما بستگی دارد؟

وی یادآور شد: تبلیغ در زمان پیامبر با توجه به ساختار آن زمان بسیار سخت بود، اما اکنون شرایط بسیار متفاوت است، حقانیت و باطل خود را نشان داده و همه چیز به نفع تبلیغ است، با کمترین کاری که می توانیم انجام دهیم. عالی عمل کنیم و اگر در تبلیغات شکست بخوریم، این نشانه عدم برنامه ریزی و تغییر در تبلیغات است.

  نشان کاپیتان والیبال لهستان برای ایران

پناهیان گفت: دشمنان حرفی برای گفتن ندارند و در چنین شرایطی باید خودمان را ارزیابی کنیم و اگر می گوییم دشمنان ما قوی هستند و تبلیغات ما ضعیف است، حرف نادرستی است زیرا حرف جدیدی برای گفتن ندارند و اگر دشمنان در حال اقدام هستند. امروز هر کاری می توانند بکنند.» برای حمایت از حقانیت اسلام و تبلیغات.

وی تاکید کرد: اگر می خواهیم در تبلیغات موفق باشیم باید برنامه ریزی و عملکرد بلندمدت داشته باشیم.

پناهیان گفت: امروز هر مشکلی در سینما مربوط به تبلیغات ما حوزویان است. هر کارگردانی که فیلم می‌سازد باید کاری در این زمینه انجام دهد، اما ما چه کردیم؟ اگر بگویید فیلم خوب ساخته نشده است، چون ما نتوانستیم با کارگردانان ارتباط برقرار کنیم، «اگر فیلم خوب ساخته نشود، اولین ایراد در میدان است، باید به سراغ کارگردان ها برویم و نباید انتظار داشته باشیم که به سراغ ما بیایند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به مقایسه زمان امام راحل با زمان حال، یادآور شد: در زمان امام راحل عده ای از الگوی دموکراسی غربی صحبت می کردند اما امروز چون چیزی ندارند چنین چیزی نمی گویند. گفتن.

پناهیان گفت: تولید علم مانند تولید مصالح است، کار تبلیغ معماری است، هر محقق قرآن و کلام نمی تواند برنامه ریزی کند که اولش چه بگوید.

وی با اشاره به عواملی که در تبلیغات نیاز داریم، گفت: در تبلیغات به 90 درصد محتوا نیاز داریم و این مشکل اصلی است، باید محتوای خوب تولید کنیم.

پناهیان گفت: مبلغ موفق کسی است که اسلام شناس باشد و کم ارزش بودن تبلیغ در این حوزه از بین رفته است و پیشنهاد می کنیم مبلغان رسالت علمی جامعی داشته باشند.
به مبانی دینی و معرفتی اشراف داشته باشید.

  خبر خوب برای معلمان / حقوق ثابت / رتبه در جاده - اندیشه معاصر

وی گفت: اگر آهنگ سلام فرمانده در کشور و جهان موفق بود اما آهنگ های دیگر همین گروه موفق نبودند زیرا روش انتخاب شده در این شعر بسیار دقیق از جمله احترام نظامی بود، این شعر وارد دنیا شد. کودکان بسیار مهم است. در بحث موضوع باید با روش های تبلیغی که جوانان را به سمت دین می کشاند نیز آشنا باشیم.

پناهیان همچنین گفت: اصول آموزش دین در موضوع، کسب علم و دانش در طول زمان از دیگر مواردی است که هر مبلغی باید بداند تا اثرگذار باشد.

دیدگاهتان را بنویسید