نرم افزار صورتحساب آنلاین

به گزارش خبرگزاری آنا، ارتباط با مشتریان یکی از مهم ترین عوامل رشد کسب و کار است. قبل از وجود نرم افزار crm موارد زیادی مانند هرج و مرج، بی نظمی، وابستگی به افراد و غیره وجود داشت. باعث نگرانی ها و مشکلات جدی در اکثر مشاغل شده است. پس از حضور این نرم افزار در کسب و کار نظم، کنترل فروش، عدم وابستگی به کارمندان، فروش بیشتر و … به وجود آمد. بدون هیچ نگرانی Crm مخفف عبارت Customer Relationship Management و مخفف نرم افزار برای مدیریت روابط با مشتریان و همکاران فروش است.

کارکرد نرم افزار Crm ثبت اطلاعات مشتری است و دسترسی به آن تنها توسط مدیریت کسب و کار امکان پذیر است. این نرم افزار اطلاعات مشتریان را جمع آوری می کند. اما این به تنهایی منجر به وفاداری مشتری نمی شود. این نرم افزار که به عنوان نرم افزار فاکتور نیز شناخته می شود، راهی برای ارتباط با مشتریان نیست، بلکه برای مدیریت مشتریان است. برای ارتباط با مشتری باید باشگاه مشتریان داشته باشیم.

انواع وسایل ارتباطی با مشتریان

این ابزار دو نوع دارد: ابری و خرید یکباره.

  • در نسخه ابری ابزار ارتباط با مشتری، سرویس بدون کارمزد اولیه و هزینه ماهانه ناچیز ارائه می شود. این ابزارها را می توان در سراسر جهان از طریق اینترنت استفاده کرد. مثل جیمیل یا تلگرام.
  • خرید یکباره هزینه بیشتری دارد و در هنگام نصب و راه اندازی علاوه بر هزینه نگهداری سالانه و خدمات پس از فروش، باید مبلغ هنگفتی را برای نصب نرم افزار بر روی کامپیوتر خود بپردازید. طبق آمار، نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر ابر به طور فزاینده ای مورد استفاده قرار می گیرد و در حال رشد است.

کاربرد نرم افزار crm در تجارت

اولین نکته مهم و مهم در هنگام انتخاب CRM این است که از آن برای کسب و کار موجود استفاده می شود. برخی از مهمترین کاربردهای این نرم افزار فاکتور عبارتند از:

  • آرشیو اسناد فروش و تاریخچه بعدی
  • یکسان سازی ادبیات تجاری
  • ارتباط منطقی بین واحدهای سازمانی
  • ارائه داشبورد و گزارش برای ممیزی راحت تر
  • ابزار ضبط
  • تعاملات را گزارش و رتبه بندی کنید
  • استراتژی نحوه مدیریت روابط با مشتری
  • مدیریت اطلاعات
  • ارتباطات را بهبود بخشید
  • اتوماسیون فرآیندهای فروش
  • بهبود خدمات و محصولات
  بررسی نقش روستاها در توسعه اقتصادی و اشتغالزایی در افق برنامه هفتم توسعه

images_1658310380.png

سی آرام گزینه خوب و مناسبی برای سازماندهی ارتباط با مشتریان و سایر سازمان ها و … می باشد. با استفاده از این نرم افزار صورتحساب، صاحبان مشاغل می توانند هر فرآیندی را از دید مشتری مشاهده کنند. این باعث جلب اعتماد مشتری و به طور غیر مستقیم وفاداری مشتری می شود. دسترسی آسان به توابع مورد نیاز، امکان سفارشی سازی، ذخیره سابقه ارتباط با مشتری، وضعیت سفارش و سایر اطلاعات مهم در این سامانه که خدمات بیشتری را به سازمان ها ارائه می دهد.

دلایل استفاده از نرم افزار crm

دلایل زیادی برای استفاده از این نرم افزار در تجارت وجود دارد. از جمله این دلایل عبارتند از:

  1. دسترسی آسان و تجمیع اطلاعات مشتریان: همانطور که گفته شد این نرم افزار اطلاعات مشتریان را جمع آوری می کند و با این اطلاعات مانند نوع مشتری، موقعیت جغرافیایی مشتری، اطلاعات تماس، سابقه تعامل و … می توانید کار خود را بهبود ببخشید.
  2. فرصت های فروش را افزایش دهید: دسترسی به اطلاعات خرید مشتری به شما کمک می کند از استراتژی های بهتری استفاده کنید. همسو کردن فرصت های فروش، ساده کردن ارزیابی کیفیت سرنخ و پیش بینی حجم فروش باعث صرفه جویی در وقت شما می شود. به جای صرف زمان برای ارزیابی این موارد، می توانید زمان خود را صرف استراتژی های تجاری و ارتقاء بهتر کنید.
  3. پیش بینی فروش موثر: با قیف و گزارش های فروش سی آرام می توانید پیش بینی فروش خود را شفاف تر و کارآمدتر کنید. می توان در هر مرحله از فروش و عوارض، درآمدهای متوقف شده را شناسایی کرد و برای بهبود شرایط و دستیابی به اهداف برنامه ریزی کرد.
  4. بهبود خدمات: نرم افزار crm خوب باعث جذب مشتریان، ارائه خدمات به مشتریان، افزایش ارزش مشتری برای شرکت، حفظ مشتریان خوب و غیره می شود. این ابزار برای مدیریت تمام تعاملات و تجارت طراحی شده است و محدود به خدمات مشتری نیست.
  5. تسریع در جمع‌آوری اطلاعات: ابزارها و نرم‌افزارهای صورت‌حساب مبتنی بر وب بخشی از استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری شما را فراهم می‌کنند تا بتوانید زمانی که در شرکت نیستید، اطلاعات را به سرعت ذخیره و جمع‌آوری کنید. این ویژگی گزارش های به روز را در اختیار شما قرار می دهد. در هر کجا که هستید می توانید به این گزارش ها دسترسی داشته باشید.
  سازمان مرکزی تعاون روستایی از کشاورزان و مصرف کنندگان حمایت می کند

مزایای Si Aram

نرم افزار فاکتور CRM مزایای بسیاری دارد که برخی از مهمترین آنها به شرح زیر است:

  • یافتن نقاط قوت و ضعف فروش برای افزایش فروش
  • تعریف و تنظیم استراتژی های قیمت گذاری برای رضایت مشتری
  • درک عمیق تر از مشتری و نیازهای او برای ارائه خدمات و محصولات جدید
  • تعیین اهداف فروش و بازاریابی سالانه با توجه به نیاز مشتری
  • ادغام بخش های سازمان
  • بهبود کارایی و اثربخشی تیم فروش و برخورد سریعتر با مشتریان
  • بهبود قیمت
  • مشتریان جدید اضافه کنید
  • گردش مالی مشتری را افزایش دهید
  • کاهش هزینه های تبلیغاتی
  • پاسخ سریع
  • افزایش کارایی و اثربخشی
  • ارائه محصولات جانبی موثرتر
  • تقسیم بندی و رتبه بندی مشتریان
  • افزایش عملکرد فروش
  • تجزیه و تحلیل فرآیند و مراحل فروش
  • مدیریت کانال بازاریابی
  • تعریف رویدادهای عمومی یا گروهی
  • پیام های متنی گروهی یا فردی را به صورت دستی و خودکار ارسال کنید
  • تقویت ارتباط با مشتریان

images_1658310394.png

معایب استفاده از نرم افزار crm

در دنیای امروز استفاده از هر سیستم نرمی مزایا و معایب زیادی دارد. انتخاب یک ابزار یا نرم افزار فاکتور نامناسب و اشتباه کار شما را پیچیده می کند. به همین دلیل باید با بررسی دقیق نیازها ابزار مناسب سازه خود را انتخاب کنید. استفاده از این ابزار آسان نیست. باید به انتخاب ابزار توجه کرد. بنابراین به طور کلی هیچ نقصی در نرم افزار صورتحساب وجود ندارد. مگر زمانی که نرم افزاری را انتخاب می کنید که به نوع کار ارتباطی ندارد.

اثرات استفاده از CRM در تجارت

با تحقیقات انجام شده بر روی 5000 شرکت، نشان می دهد که استفاده صحیح از CRM نرخ تبدیل فرصت های مشتری را تا 300 درصد افزایش می دهد. 41 درصد افزایش درآمد به ازای هر فروشنده، 27 درصد بهبود در حفظ مشتریان موجود، 23 درصد کاهش هزینه های بازاریابی، 91 درصد مشاغل در کشورهای توسعه یافته از این ابزار استفاده می کنند.

  معرفی سیستم جدید فرهاد مجیدی / وضعیت جدید سرمربی استقلال - اندیشه معاصر

چگونه CRM مناسب برای شرکت خود انتخاب کنم؟

اولین ویژگی سادگی است. یعنی ابزاری که انتخاب می کنید باید ساده باشد تا بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید. این باید گزارش های مرتبطی را در مورد شاخص های مهم عملکرد بخش فروش به شما ارائه دهد و به شما در تصمیم گیری کمک کند. برای مواردی مانند: شناسایی و درک کامل نیازهای کسب و کار شما، نحوه پیاده سازی نرم افزار، آگاهی از زیرساخت های موجود در سازمان، امکان ادغام با سایر نرم افزارهای پرکاربرد، محیط کاربری مناسب، در دسترس بودن نسخه موبایل، ضروری است. نسخه آزمایشی و رایگان نرم افزار، قابلیت ایجاد گزارش پیشرفته، توجه به قابلیت توسعه نرم افزار crm.

انتهای خبر/ ر

دیدگاهتان را بنویسید