معرفی خدمات بازاریابی حفظ نجوا

به گزارش خبرگزاری آنا، جذب مشتری جدید 7 برابر بیشتر از حفظ مشتری هزینه دارد. ممکن است بپرسید چگونه مشتریانی را حفظ کنیم؟ ساده است! با استفاده از بازاریابی حفظ می توانید کاربرانی که فقط یک بار از شما خرید کرده اند به مشتریان وفادار تبدیل کنید.

این بازاریابی مجموعه ای از استراتژی هایی است که برای حفظ مشتریان و راضی نگه داشتن آنها اجرا می شود. واقعیت این است که مشتریانی که در حال حاضر دارید سودآور هستند و ارزش تلاش برای حفظ آنها را دارند.

در این مقاله شما را با این نوع بازاریابی آشنا می کنیم و در مورد آن به شما می گوییم سرویس زمزمه چه ابزارهایی را برای انجام این بازاریابی به شما پیشنهاد می کند؟ در نهایت، در مورد اینکه چه زمانی باید از این نوع بازاریابی استفاده کنید صحبت خواهیم کرد. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

بازاریابی حفظ چیست؟

بازاریابی حفظ شکل جدیدی از بازاریابی است که طرفداران بیشتری در دنیای بازاریابی پیدا می کند. تمرکز این بازاریابی بر روی مشتریان فعلی شما است تا آنها را وادار به تعامل و بازگشت به فروشگاه شما برای خریدهای تکراری با استفاده از استراتژی های مختلف کنید.

هدف اصلی بازاریابی بازگشتی این است که با جلب توجه و آگاهی از برند در ابتدای قیف فروش، مشتریانی را که تبدیل کرده‌اید به سرنخ و در نهایت خریداران تبدیل کرده‌اید، بازگرداند. اغلب، چنین اقداماتی با ارائه محتوای مرتبط و جذاب برای شروع به کاربران همراه است خدمات حفظ بازاریابی نایوا جستجوی کمک

بازاریابی برگشتی اثرات مثبت زیادی دارد، مانند افزایش تعداد خرید، افزایش احتمال بازگشت خریدار، افزایش میانگین ارزش سفارش و کاهش زمان خرید مشتری. افزایش این معیارها به این معنی است که ارزش طول عمر مشتری (CLV) خود را افزایش می دهید که منجر به سودآوری بلندمدت می شود.

  درخواست ویژه علم الهدی از وزیر کشور

تاکتیک های بازاریابی حفظ می تواند شامل فعالیت های زیر باشد:

ایمیل‌های خوش‌آمدگویی شخصی‌شده که مخاطبان شما را به خرید محصول یا استفاده از خدمات تشویق می‌کنند.

ارائه پیشنهادات ویژه برای مشتریان وفادار و پایدار؛

برنامه های وفاداری که به مشتریان برای خرید بیشتر پاداش می دهند.

خبرنامه های معمولی که شامل ترکیبی از محتوای آموزشی و تبلیغاتی است.

یک زمزمه؛ ارائه دهنده خدمات بازاریابی حفظ

با کمک خدمات بازاریابی حفظ، می توانید مشتریان قبلی (مشتریانی که حداقل یک بار از شما خرید کرده اند) را بازگردانید و آنها را به خرید مجدد تشویق کنید. پس با فروش مجدد درآمد خود را افزایش دهید.

به علاوه، می‌توانید به طور همزمان از ابزارهایی که در اختیار دارید برای افزایش بازگشت سرمایه (ROI) و نتایج بهتر استفاده کنید. از سوی دیگر، تمامی اطلاعات و داده های کمپین در اختیار شما قرار می گیرد تا نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کرده و عملکرد بهتری داشته باشید.

شما می توانید از خدمات مختلف نجوا مانند ایمیل مارکتینگ، بازاریابی پیامکی و اعلان های فشار استفاده کنید. بیایید نگاهی به این خدمات در بخش بعدی بیاندازیم.

انواع خدمات بازاریابی حفظ

آیا می خواهید بدانید چگونه مشتریان را به خرید دوم، سوم یا بیشتر تشویق کنید؟ آسان است! بسته به نیاز خود یکی از خدمات بازاریابی حفظ را انتخاب کنید:

خدمات ایمیل مارکتینگ

استفاده از خدمات ایمیل مارکتینگ به شما کمک می کند پیام خود را به طور موثر به مخاطبان منتقل کنید و در نتیجه فروش بیشتری داشته باشید. برای اطلاع کاربران از جزئیات برخی رویدادها مانند معرفی محصولات جدید، بهتر است به سراغ این سرویس بروید. با Nazwa می توانید انواع ایمیل های کمپین، اتوماسیون و تراکنش محور را طراحی و ارسال کنید.

  خانه برادر همسر ناصرالدین شاه; بنای معروف تاریخی تهران + عکس

معرفی خدمات بازاریابی حفظ نجوا

برخی از ویژگی های سرویس ایمیل مارکتینگ Whisper به شرح زیر است:

  • طراحی آسان ایمیل (کشیدن و رها کردن)
  • قالب های آماده و امکان طراحی قالب
  • API ایمیل
  • آی پی اختصاصی
  • اتوماسیون ایمیل
  • گزارش دقیق و تحلیلی
  • تست A/B

خدمات بازاریابی پیامکی

نجوا تنها سرویس پیامکی ایرانی با قابلیت ردیابی رفتار کاربران است. با استفاده از این سرویس می توانید با نرخ یکسان و بدون هزینه ثابت برای تمامی اپراتورها پیامک ارسال کنید. همچنین برای بهینه سازی کمپین ها به گزارش های دقیق و کاربردی نیاز دارید. پنل پیامک اطلاعاتی از جمله سرعت رسیدن پیامک به مقصد را در اختیار شما قرار می دهد تا به شما کمک کند نتایج بهتری از کمپین های خود دریافت کنید.

معرفی خدمات بازاریابی حفظ نجوا

در زیر ویژگی های این سرویس آورده شده است:

  • کاربران آفلاین را هدف قرار دهید
  • تحویل سریع و پنل ساده
  • کوتاه کننده لینک
  • روی یک شمارنده کلیک کنید
  • خط تخصصی
  • تنظیمات UTM

سرویس اطلاع رسانی

اگر به دنبال راهی برای ارسال پیام خود به همراه تصویر برند یا لوگو برای کاربران آنلاین هستید، استفاده از سرویس اطلاع رسانی فشار بهترین راه برای انجام این کار است. این ابزار به شما کمک می کند پیام خود را در کمترین زمان به مخاطب برسانید و آنها را به سمت محصول یا خدمات مورد نظر هدایت کنید.

معرفی خدمات بازاریابی حفظ نجوا

از مهم ترین امکاناتی که Push Notification Najwa در اختیار کاربران قرار می دهد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان گروه بندی کاربران با برچسب های مختلف
  • دکمه های اشتراک را اضافه کنید
  • دکمه اقدام اعلان
  • توصیه کننده تصفیه شده

تا اینجا در مقاله با بازاریابی حفظ و ابزارهای آن آشنا شدید. در مرحله بعد، به شما خواهیم گفت که چه زمانی باید از بازاریابی مجدد استفاده کنید.

  راز پیروزی استقلال در ضربات پنالتی + جزئیات - تفکر مدرن

چه زمانی باید از بازاریابی معکوس استفاده کنیم؟

جذب مشتریان جدید گرانتر از انگیزه دادن به مشتریان فعلی برای خرید مجدد است. اما به همین دلیل است که شما برند و محصولات خود را به آنها معرفی نمی کنید. کسب و کارها باید با کمک این بازاریابی استراتژی های تجاری را پیاده سازی کنند و از ابزارهای آن برای افزایش مشتریان جدید استفاده کنند.

مشتریانی هستند که همیشه از شما خرید می کنند یا از خدمات شما استفاده می کنند. در چنین شرایطی بهتر است به آنها امتیاز دهید. شما می توانید این رابطه را از طریق ابزارهای بازاریابی حفظ، مانند ارسال پیام های متنی شخصی به مشتریان وفادار، عمیق تر کنید.

دلایل متعددی وجود دارد که چرا مشتریان سابق شما خرید از شما را متوقف می کنند. اما یافتن ریشه این مشکل مهم است. به عنوان مثال، شاید آنها محصولی را با قیمت کمتر پیدا کرده اند. در این مواقع با استفاده از بازاریابی معکوس و ارائه پیشنهادات ویژه مانند تخفیف در خرید بعدی، می توانید مشتری را برای خرید مجدد مشتاق کنید.

برای حفظ تعامل با مشتریان فعلی خود و بازگرداندن آنها به چرخه خرید، می توانید از سرویس whisper استفاده کنید. سعی کنید مشتریان فعلی را راضی کنید. مشتریان وفادار از طریق دهان به دهان مشتریان جدیدی را برای شما به ارمغان می آورند.

نتیجه

افزایش سودآوری کسب و کارتان با مشتریانی که از قبل دارید آسانتر است. مشتریان وفادار نه تنها بیشتر از برند شما را خریداری می کنند، بلکه به جذب مشتریان جدید نیز کمک می کنند. بنابراین همین حالا برای حفظ مشتریان خود و افزایش وفاداری آنها اقدام کنید.

انتهای پیام/ ر

دیدگاهتان را بنویسید