لزوم توجه به بازنمایی 360 درجه رسانه ملی در برنامه هفتم + فیلم

مجری تلویزیون و تهیه کننده برنامه در گفتگو با آنا مطرح کرد;

30319 980 فقط خبر

سیاوش اقدامی از تصمیمات اجرای «تقویت اثربخشی و کارآمدی رسانه ملی» به عنوان یکی از بندهای سیاسی برنامه هفتم یاد می کند.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ خبرگزاری آنا، با وجود گسترش و تنوع رسانه های جمعی و ابزارهای ارتباطی هوشمند و کاهش مخاطبان رادیو و تلویزیون در دهه گذشته، آمارهای مختلف نشان می دهد که رسانه همچنان جایگاه قابل توجهی در سبد مصرفی فرهنگی خانواده های ایرانی دارد همین موضوع نشان می دهد که رسانه ملی می تواند با اصلاح ایرادات شکلی و محتوایی و اصلاح برخی خلأهای برنامه ای به مواضع قبلی خود در جذب و حفظ مخاطب نزدیک شود.

ضرورت بازنگری در سیاست ها و تولید صدا و سیما به قدری مهم است که رهبر معظم انقلاب در ابلاغ سیاست های کلی برنامه هفتم از میان ده ها نهاد و مؤلفه فرهنگی «تقویت اثربخشی و کارآمدی رسانه ملی در گسترش و تعمیق فرهنگ اسلامی – ایرانی و مقابله مؤثر با جنگ روانی و تهاجم فرهنگی و سیاسی دشمنان.

در همین رابطه سیاوش عقدایی مجری و تهیه کننده برنامه رادیو و تلویزیون و قائم مقام شبکه آموزش سیما به سوال خبرنگار خبرگزاری آنا پاسخ داد. عقدایی علیرغم جوانی، سابقه چندین ساله در بخش های تولیدی و اداری صدا و سیما دارد. وی در این گفتگوی کوتاه به راهکارهایی برای «افزایش اثربخشی و کارآمدی رسانه ملی» اشاره کرد.

انتهای پیام/4104/

  «پیتوک» اکران می شود/ هادی حجازی فر و مهتاب کرامتی در فیلم مجید صالحی

دیدگاهتان را بنویسید