طرز تهیه نسکافه رژیمی – اندیشه معاصر

همه ما تا حدودی به قهوه و کافئین آن معتاد هستیم، به همین دلیل است که پاشنه های خود را در کافه ها رها کرده ایم. اما یک روز باید رژیم بگیریم و قهوه شکر و نسکافه را کنار بگذاریم. از طرفی وجود قهوه و نسکافه در رژیم غذایی اجباری است، بنابراین به سراغ نسکافه بدون شکر می رویم. اما طعم و عطری ندارند و مملو از مواد نگهدارنده ای هستند که کمتر از شکر نیستند. از این رو قصد داریم طرز تهیه رژیم نسکافه ای را به افرادی که نسکافه دوست دارند و رژیم دارند آموزش دهیم.

مواد لازم برای تهیه نسکافه بدون شکر

  • نسکافه به مقدار 3 قاشق غذاخوری
  • یک قاشق غذاخوری دارچین
  • پودر پرتقال نرم شده 2 قاشق چایخوری
  • نصف شیر

طرز تهیه نسکافه بدون شکر

برای تهیه نسکافه رژیمی ابتدا 3 فنجان پودر نسکافه را در آب جوش بریزید و محلول را هم بزنید. سپس شیر را حرارت دهید تا بجوشد. مطمئن شوید که حباب ها از کنار ظرف خارج می شوند. و شیر کاملا می جوشد. حالا باید دارچین و پودر پوست پرتقال را داخل محلول پخت و نسکافه بریزید. در آخر شیر را اضافه کنید. رژیم نسکافه ای شما آماده است. می توانید آن را بنوشید.همیشه برای افراد دارای اضافه وزن. یکی از مشکلات گرسنگی نوشیدنی های کافئین دار است.

انتهای پیام/*

(1 بار بازدید شده، 1 بازدید امروز)

لینک کوتاه: https://andishemoaser.ir/?p=1276524

  معرفی برگزیدگان مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد فارس

دیدگاهتان را بنویسید