طرح کلی “تحلیل برند” اعمال می شود.

اشکزیری دهقانی:

30610 723 فقط خبر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد از اجرای طرح جامع با عنوان «تحلیل برند» در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از یزد، محمدرضا دگانی اشکوذری در نشست مشترک با دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد از اجرای طرح جامع «تحلیل برند» در این دانشگاه خبر داد. و اظهار داشت: برندسازی و توجه به ظرفیت ها یکی از اهداف مهم واحد یزد در راستای اجرای سند تحول و تعالی است که به عنوان دانشگاهی کارآفرین و مشکل محور در استان باید تبدیل به برندی برجسته و پیشرو در جهت استفاده بهینه از ظرفیت ها و توانمندی های موجود و ایجاد فرصت ها و روندهای تحول آفرین.

وی با تشریح توانمندی های دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد افزود: این واحد دانشگاهی به عنوان بزرگترین مجموعه آموزش عالی استان دارای توانایی های برجسته فراوان، اساتید مجرب و کارآفرینان برتر، آزمایشگاه گسترده و امکانات سمینار منحصر به فرد است. با توجه به تغییر نگرش مردم استان نسبت به این واحد دانشگاهی به عنوان یک برند معتبر در مقاطع مختلف علمی، پژوهشی، فرهنگی و آموزشی، باید با همکاری همه حوزه ها، توانایی و ظرفیت خود را نشان دهد و دانشگاه را شایسته تبدیل کند. مکان در استان به عنوان انتخاب ابتدا باید هر متقاضی، محقق و هر داوطلبی برای ورود به دانشگاه در نظر گرفته شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد و واحد یزد، مهمترین اهداف اجرای این طرح جامع این دانشگاه را تحلیل صنعت آموزش عالی کشور، تحلیل مخاطبان دانشگاه، تحلیل برند دانشگاه و تدوین طرح ارتباطی جامع برندسازی یکپارچه دانشگاه آزاد یزد با مخاطبان جامعه هدف ادامه داد.پدر ادامه داد: در این راستا با تحلیل صنایع فعال در استان، فرصت های برند دانشگاه و نیازهای مخاطبان آن در نظر گرفته شده و وضعیت فعلی دانشگاه از نظر مدیریت استراتژیک برند تبیین می شود.

  «شطرنج برای همه» با متنی دو زبانه منتشر شد

بخش ها و مراحل مختلف طرح تحول برند

مجری طرح «برندسازی» و عضو هیئت علمی گروه مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد نیز گفت: تیم تحقیقاتی اجرای طرح برندسازی واحد یزد متشکل از 13 دانشجوی رشته مدیریت بازرگانی مقطع دکتری است. مقاطع .D و M.S که دغدغه رشد و توسعه دانشگاه را دارند اکنون در این مقوله تحصیل می کنند و تحقیق و مطالعه کرده اند و با مطالعه روش علمی تحقیق در تیم علمی بخش ها و مراحل مختلف را اجرا می کنند. طرح تحول برند این واحد دانشگاهی.

شهناز نایب زاده مهمترین اهداف اجرای این طرح را شامل تحقیق و ارزیابی در صنعت آموزش عالی و سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین شناسایی ظرفیت دانشگاه و برنامه یکپارچه ارتباطات یکپارچه برای توانمندسازی یزد عنوان کرد. دانشگاه آزاد با توجه به تحلیل جامع وضعیت فعلی دانشگاه آزاد یزد در استان.

وی بر کسب بینش لازم در برنامه ریزی های آتی با در نظر گرفتن ویژگی های بومی و همچنین دغدغه های اشتغال استان و به ویژه دیدگاه های کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در قالب اجرا از طرح برندسازی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار آنا، در این نشست دانشجویان اجرایی طرح به ارائه دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/4121/

دیدگاهتان را بنویسید