خواب خود را با این میوه ها تنظیم کنید – یک فکر مدرن

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی Contemporary Thought، موز منبع خوبی از منیزیم است که می تواند با شل کردن عضلات به خواب راحت در شب کمک کند.

این میوه سرشار از مواد مغذی از جمله منیزیم، پتاسیم، اسید آمینه تریپتوفان، ویتامین B6، فیبر و کربوهیدرات است. این مواد مغذی هستند که به طور قابل توجهی به بهبود خواب کمک می کنند. به عنوان مثال، پتاسیم و منیزیم، فشار خون را کاهش داده و گروه های عضلانی را شل می کند. این دو اثر در حال حاضر منجر به خواب راحت تر و آرام تر می شود.

موز هضم غذا را بهبود می بخشد. اسید آمینه تریپتوفان یک تنظیم کننده طبیعی خواب است که حتی در برخی از داروهای بی خوابی استفاده می شود. با اتصال تریپتوفان به منیزیم، بدن شروع به تنظیم تولید سروتونین و ملاتونین می کند.

هورمون اول به کاهش استرس کمک می کند، در حالی که هورمون دوم به خواب راحت کمک می کند.

موز باعث افزایش وزن نمی شود و به راحتی توسط بدن جذب و جذب می شود. بهتر است این میوه را به عنوان آخرین وعده غذایی حداقل یک ساعت قبل از خواب مصرف کنید.

(1 بار بازدید شده، 1 بازدید امروز)

لینک کوتاه: https://andishemoaser.ir/?p=1277680

  حمایت 500 میلیون تومانی خیریه از بیماران سرطانی - اندیشه معاصر

دیدگاهتان را بنویسید