تصفیه ریه با این 6 ماده مغذی – تفکر مدرن

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه نوین اجرای مناسب ریه ها نه تنها از برخی بیماری ها جلوگیری می کند، بلکه از ورود سموم و عوامل مضر به بدن نیز جلوگیری می کند. خوشبختانه برخی از غذاها می توانند ریه ها را تقویت کنند.

معجزه کرفس

کرفس به دلیل خاصیت ادرار آور و ضد التهابی خود شناخته شده است. به همین دلیل مایع انباشته شده در بافت ها را از بین می برد و در عین حال در پیشگیری از بیماری های التهابی موثر است. مصرف منظم کرفس راه های هوایی را پاکسازی می کند و فرآیند اکسیژن رسانی سلولی را افزایش می دهد و در نتیجه سلامت ریه ها را بهبود می بخشد. بنابراین می توانید کرفس را برای تقویت ریه دم کرده و روزی 2 تا 3 بار میل کنید. همچنین می توانید کرفس را به اسموتی ها و سالادهای خود اضافه کنید.

پونه کوهی

این گیاه معطر برای بهبود سلامت ریه و افزایش قدرت تنفسی بدن مفید است. پونه کوهی خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد عفونی کنندگی بالایی دارد و سموم مضر بافت ریه را از بین می برد. این گیاه معطر حاوی ترکیبی به نام کارواکرول است که اثرات موثری در حفظ سلامت دستگاه تنفسی دارد. می توانید هر روز یک فنجان چای پونه کوهی بنوشید و از این سبزی معطر در سوپ، خورش و خورش استفاده کنید.

هویج

هویج یک غذای فوق العاده است که باید بخش بزرگی از رژیم غذایی شما باشد. این ماده مغذی پرتقالی منبع ویتامین های A، C و E است که همگی در ترمیم بافت ها و سلول های آسیب دیده موثر هستند. مصرف هویج به خصوص به صورت خام به دفع سموم انباشته شده در ریه ها کمک می کند و از تخریب زودرس بافت ریه جلوگیری می کند.

  لیست مجروحان پرسپولیس - اندیشه معاصر مشخص شد

چای سبز

چای سبز علاوه بر خواص کاهش وزن، برای سلامت ریه ها نیز مفید است. این نوشیدنی سالم سرشار از آنتی اکسیدان های قوی و مواد ضد التهابی است که به حفظ سلامت اندام های بدن کمک می کند. توصیه می شود حداقل 3 بار در هفته چای سبز بنوشید و از این نوشیدنی همراه با اسموتی های سمی استفاده کنید.

گریپ فروت

استفاده از اسید سیتریک در از بین بردن سمومی که در تامین اکسیژن سلول ها اختلال ایجاد می کنند، موثر است. گریپ فروت میوه ای کم کالری است و خواص زیادی برای سلامت ریه دارد. آنتی اکسیدان های موجود در گریپ فروت باعث افزایش فعالیت سلولی و جلوگیری از تشکیل تومورهای بدخیم می شود. بنابراین می توانید آب گریپ فروت طبیعی را ۲ تا ۳ بار در هفته با معده خالی بخورید.

ریه ها را با سیر تقویت کنید

سیر یک گیاه مفید برای تقویت برونش ها است و در عین حال به کاهش انسداد که منبع مشکلات ریوی است کمک می کند. آنتی اکسیدان ها و عوامل ضد التهابی موجود در این ماده غذایی باعث سلامت ریه ها شده و تخریب بافت ریه ناشی از رادیکال های آزاد را به حداقل می رساند.

انتهای پیام/*

(1 بار بازدید شده، 1 بازدید امروز)

لینک کوتاه: https://andishemoaser.ir/?p=1277637

دیدگاهتان را بنویسید