تجزیه و تحلیل تکنولوژیکی و برندسازی عسل

1076780 فقط خبر

مصطفی هنری علمداری کاندیدای اصلی و شرکت کننده در رویداد گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی با عنوان «عصر امید» در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا به تشریح وظایف و عملکرد این دانشگاه پرداخت. واحد فناوری «کاشف شیمی تبریز» گفت: و برندسازی عسل است.

وی افزود: عسل تولیدی در ایران معیار خاصی ندارد. عسل در ایران معیاری برای کیفیت یا بی کیفیتی وجود ندارد و بر اساس اطلاعات منتشر شده عسل مرغوب یا بی کیفیت معرفی می شود در صورتی که چنین چیزی در دنیا رایج نیست.

مدیر فناوری تبریز کاشف شیمی مستقر در واحدهای رشد دانشگاه آزاد اسلامی خوی یادآور شد: مرسوم است که عسل را بر اساس استانداردها طبقه بندی می کنند و تولیدکننده ای را معرفی می کنند که کالای باکیفیت تولید می کند تا مشتری بتواند انتخاب درستی داشته باشد و قیمت محصول بر اساس آن تعیین شود. در کیفیت آن مشخص می شود.


بیشتر بخوانید:

تبدیل دی اکسید کربن به اکسیژن با فیلتراسیون فرآیند نفوذ زباله

تولید ماشین آلات سنگ شکن و تجهیزات مربوطه

آزمایشگاه خدمات رسانی به پروژه های تحقیقاتی و علمی پژوهشگران

گل محمدی محصول دانشگاه آزاد زیر ذره بین مشتریان خارجی


هنری علمداری خاطرنشان کرد: هدف این است که نمونه های باکیفیت را در قالب فروشگاه های اینترنتی معرفی کنیم تا تولیدکننده بتواند برای ارتقای کیفیت محصول خود و در نهایت منجر به صادرات تلاش کند.

وی تصریح کرد: متاسفانه در بخش صادرات حضور نداریم در حالی که کشورهای همسایه بازار صادرات خوبی هستند. اما ما در این کشورها سهمی نداریم و اگر هم صادراتی باشد، همین است عسل عمدتاً به ترکیه صادر می شود و ترکیه همان عسل را به نام خود به کشورهای دیگر صادر می کند.

  گازتا اینتر مهاجمان خود را اصلاح می کند

مدیر گروه شیمی کاشف تبریز که با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی در مراسم عصر امید حضور یافته بود، تاکید کرد: بنابراین این مشکل در کشور وجود دارد که فروشنده نمی تواند کالای باکیفیت ارائه دهد؛ بنابراین در کشور ما این مشکل وجود دارد. چون استانداردی وجود ندارد و فردی که می خواهد خرید کند هنوز استانداردی ندارد.

هنری علمداری همچنین درباره مزایای برگزاری گام دوم در دانشگاه آزاد عصر امید گفت: باید با ایجاد یک هسته ارتباط بین تولیدکنندگان را افزایش دهیم تا هم محتوای علمی تولید عسل و هم کیفیت محصول ارتقا یابد. «به طور کلی مانند بسیاری از کشورها برای استفاده از این برند برای صادرات نیاز به معرفی برندی به نام عسل ایرانی است و هدف نهایی ما ارتقای کیفیت محصول و ایجاد زمینه صادرات است.

به گزارش آنا، دومین رویداد ملی دانشگاه آزاد اسلامی با عنوان «عصر امید» به منظور ارائه و ارائه تجهیزات، محصولات، دستاوردها و فعالیت های حوزه فناوری و نوآوری دانشگاه به منظور فراهم کردن بستر ایجاد استارت آپ ها برگزار شد. و کسب و کارهای دانش بنیان و فرصت های شغلی برای دانشجویان در چهلمین سالگرد تاسیس دانشگاه با شعار 1000 گروه پژوهشی و زیرساخت، 1000 ایده و استارت آپ و 1000 شرکت فناور و خلاق برنامه ریزی شده است.

مراسم سراسری گام دوم (عصر امید) به مدت چهار روز از ساعت 8 تا 11 هورداد سال 1401 در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران برگزار شد و بخشی از عملیات 40 ساله انقلاب اسلامی بود. دانشگاه آزاد در رشته های مختلف آموزشی منابع انسانی، فرهنگی و اقتصادی، علوم پزشکی، فنی و مهندسی، علوم انسانی و …

  محکومیت جدید پرسپولیس جنجال برانگیخت - تفکر مدرن

انتهای پیام/4078/4062/

دیدگاهتان را بنویسید