تبلیغات رسانه های چاپی چیست؟

1086218 فقط خبر

به گزارش خبرگزاری آنا، تبلیغات از چهار عنصر تشکیل شده است که شامل عنوان، متن تبلیغاتی (کپی)، تصویر و امضا است.

عنوان عنوان

یک تیتر خوب خوانندگان را به سمت یک برند یا خدمات می کشاند. عنوان باید خوانندگان را برای دیدن آگهی جذب کند و آنها را به خواندن محتوای کپی تشویق کند. به عنوان مثال در چاپ تراکت یک تیتر خوب باید در عین کوتاه بودن و دقیق بودن، محصول را تبلیغ کند.

متن تبلیغاتی (یک کپی)

کپی ارتباطات تجاری (کپی آگهی) یک آگهی چاپی/نوشته ای است که نشان می دهد چگونه یک سرویس نیازهای کاربر را برآورده می کند. پیام تبلیغاتی باید جذاب، ساده، مستقیم، دوستانه و شخصی باشد. نسخه به سؤالات مربوط به خدمات پاسخ می دهد و مشتری را به عمل فرا می خواند. چه در حال حاضر و چه در آینده نزدیک.

تصاویر

این بخش شامل عکس ها، نقاشی ها و گرافیک های استفاده شده در آگهی می باشد. یک تصویرسازی خوب باید جذاب و فریبنده باشد و مخاطب را به اقدام تشویق کند.

تصاویر باید مخاطب را تشویق به توجه بیشتر کند. این بخش ممکن است شامل تصاویر گرافیکی، عکس ها و تصاویر استوک نیز باشد.

امضا

امضا نماد یا لوگوی منحصر به فرد یک برند است. تبلیغ کنندگان می دانند که لوگوی عالی می تواند به سرعت کسب و کار شما را قابل تشخیص کند. یک امضای مؤثر از کلمات قافیه ای استفاده می کند که معانی متعددی دارند. چاپ لیبل خود چسب این می تواند بهترین بازتاب امضای شما باشد.

کدام رسانه چاپی بهترین مکان برای تبلیغات است؟

بر اساس مخاطب هدف و بودجه تبلیغاتی خود، می توانید تصمیم بگیرید که کدام نوع رسانه چاپی برای تبلیغ و تبلیغ برند شما بهترین است. با این حال روزنامه ها و جزوات رایج ترین کانال ها در رسانه های مکتوب هستند و بیشترین درصد اعتماد مصرف کنندگان را به خود اختصاص داده اند.

  پیشبرد بهبود اقتصادی از طریق «کارآفرینی»

روزنامه ها

این رسانه چاپی به عنوان یکی از بهترین رسانه ها برای تبلیغات شناخته می شود. علاوه بر این، تبلیغات روزنامه ها قدیمی ترین رسانه سازمان یافته ثبت شده در تاریخ صنعت تبلیغات هستند. در سال 1704، روزنامه بوستون نیوز یک آگهی روزنامه برای فروش املاک در خلیج اویستر، لانگ آیلند منتشر کرد.

از آن زمان، تبلیغ‌کنندگان به استفاده از روزنامه‌ها برای تبلیغ برندها و خدمات در سراسر جهان ادامه دادند. چاپ در بین همه نسل ها محبوب است. هم سالمندان و هم نسل هزاره/ نسل امروز.

به عنوان مثال، گزارشی از NeilsenIQ نشان می‌دهد که در ایالات متحده، 71 درصد از جوانان 18 تا 24 ساله مشترک محتوای روزنامه‌های الکترونیکی شده‌اند، اما 65 درصد از افراد 35 سال و بالاتر در همان گروه سنی از روزنامه‌های چاپی استفاده می‌کنند. هفته

صرف نظر از آمار، این نوع رسانه های مکتوب قدیمی ترین رسانه تبلیغاتی هستند. روزنامه ها بیش از یک قرن است که بار تبلیغات را به دوش می کشند. کسب و کارها روزنامه های روزانه را ارزان تر از بیلبوردها، مجلات و کارت پستال ها می یابند.

بروشورها

برخی از تبلیغ کنندگان ترجیح می دهند از بروشورها به عنوان بهترین رسانه چاپی برای تبلیغات استفاده کنند. جدا از سادگی طراحی، بروشورها آموزنده هستند و اطلاعاتی در مورد برند یا خدمات شما به مشتریان شما می دهند.

چاپ بروشور نسبت به سایر رسانه های چاپی مانند مجلات ارزان تر است. علاوه بر این، هزینه انتشار آنها نیز ناچیز است. این نوع رسانه های چاپی دقیقاً همان چیزی است که شما پس از جلسه به مشتریان خود می دهید تا دفعه بعد به آنها یادآوری کنید.

  تبدیل تست های روانشناختی شخصیت کودکان به بازی/ لذت «علم» و «سرگرمی» را به کودک خود هدیه دهید + فیلم

بروشورها تا مدت ها پس از اینکه با آنها ارتباط فیزیکی برقرار کردند، همچنان بر مشتریان تأثیر می گذارند. برخی از مشتریان متوجه می شوند که یک بروشور را سریعتر از بازدید از یک وب سایت می خوانند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید