بهترین راه کاهش وزن را حدس بزنید – فکر مدرن

به گزارش Contemporary Thought Analytics، تخم مرغ، ماهی، گوشت و برخی حبوبات سرشار از پروتئین هستند و به ساخت ماهیچه ها، آنزیم ها و بسیاری از زیرساخت های بدن ما کمک می کنند. خوردن مقدار کافی از آن برای رشد و بهبودی کاملاً حیاتی است.

اخیراً، دو محقق برجسته استرالیایی، پروفسور دیوید روبنهایمر و پروفسور استیو سیمپسون، در مطالعات خود دریافتند که کمبود پروتئین یکی از دلایل اصلی همه گیری چاقی فعلی است.

محققان می گویند اگر پروتئین کافی در رژیم غذایی خود دریافت نکنید، در تلاشی ناخودآگاه برای دستیابی به اهداف پروتئینی حیاتی خود احساس گرسنگی و پرخوری خواهید کرد.ما باید حدود 15 تا 20 درصد از کالری روزانه خود را بسوزانیم. فرم پروتئین مصرف کنید

تخمین زده می شود که اگر روزانه بین 2000 تا 2500 کالری معمولی مصرف کنید، بدن شما به حدود 100 گرم پروتئین نیاز دارد.

با توجه به فرضیه اهرم پروتئین ارائه شده توسط این محققان، دلیل اصلی افزایش وزن ما این است که بخش عمده ای از رژیم غذایی روزانه ما توسط غذاهای فرآوری شده تامین می شود که معمولا دارای چربی بالا و کربوهیدرات کم اما پروتئین کم هستند. به همین دلیل است که برای رفع گرسنگی خود به پروتئین، پرخوری می کنیم.

محققان تحقیقات خود را در سال 2011 آغاز کردند. گزارش های اولیه از این مطالعه که در مجله PLOS One منتشر شده است، نشان می دهد که پروتئین نقش مهمی در کاهش وزن و چاقی در انسان دارد.

آنها 22 داوطلب سالم را برای بررسی موضوع استخدام کردند و در سه مورد جداگانه، از داوطلبان دعوت شد به مدت چهار روز در هتلی در دانشگاه سیدنی اقامت کنند.

  مشاور درباره واکنش تند رئیس مجلس به شایعات/ داماد حداد ادل نیستم; نه پدرم مسئول است و نه پدرشوهرم فکر مدرنی است

در طول این اقامت برای داوطلبان وعده های غذایی ویژه ارائه شد، اما آنها به انواع تنقلات نیز دسترسی داشتند.

داوطلبان هدف واقعی آزمایش را نمی دانستند و به آنها گفته نشد که وعده های غذایی آنها، اگرچه کالری بالایی دارد، اما حاوی سطوح مختلفی از پروتئین است.

در یک دوره چهار روزه وعده های غذایی حاوی 10 درصد پروتئین، در جلسه بعدی 15 درصد و در چهار روز سوم این غذاها حاوی 25 درصد پروتئین بودند.

مطالعات نشان می دهد که داوطلبان فوق به طور متوسط ​​210 کالری بیشتر در روز نسبت به یک رژیم غذایی با پروتئین بالا در رژیم غذایی کم پروتئین مصرف می کنند. محققان تاکید می کنند که اگر پروتئین کافی را برای مدت طولانی در رژیم غذایی خود بگنجانید، شاهد کاهش وزن خواهید بود.

داوطلبان همچنین گزارش دادند که با وجود مصرف کالری مشابه در روزهای پر پروتئین، چند ساعت پس از یک صبحانه کم پروتئین احساس گرسنگی بیشتری داشتند.

در واقع وقتی برای صبحانه تخم مرغ یا ماهی می خورید تا ناهار سیر می مانید، اما اگر همان مقدار کالری را به صورت غلات یا نان تست و مربا می خورید، قبل از ناهار یک میان وعده می خورید.

دستورالعمل های بهداشتی فعلی مصرف حدود 50 گرم پروتئین در روز است که اعضای این تیم تحقیقاتی معتقدند این مقدار بسیار کم است. این امر به ویژه برای افراد بالای 60 سال صادق است، زیرا در این سن بدن شما کمتر قادر به جذب و استفاده از پروتئین است.

انتهای پیام/*

(1 بار بازدید شده، 1 بازدید امروز)

  لوکاشنکو: وضعیت نظامی در مرز با بلاروس متشنج است

لینک کوتاه: https://andishemoaser.ir/?p=1277674

دیدگاهتان را بنویسید