بازنگری 104 عنوان تحصیلی در دانشگاه علمی کاربردی

961759 فقط خبر

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، نخستین نشست توجیهی طرح بازنگری برنامه درسی علمی کاربردی با حضور معاونان، مدیران، اعضای هیات علمی و کارشناسان ستاد مرکزی و واحدهای استانی دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه اصغر کشتکار معاون آموزشی و معاونت آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن تشریح اهداف و اهمیت طرح بازنگری برنامه درسی علمی کاربردی کشور، بر ضرورت اجرای آن به صورت مستمر و مستمر تاکید کرد. استفاده از ظرفیت تخصصی داخلی دانشگاه

کشتکار افزود: آموزش به معنای انتقال تجربه و سرمایه گذاری برای پیشرفت جامعه است، ایجاد 125 رشته جدید که طی یک حرکت جهادی و بی سابقه در دانشگاه جامع علمی کاربردی برای مشاغل نوظهور و آینده شکل گرفت یکی از دلایل متفاوت بودن آن است. پذیرش نسبت به این سال ها قبل از حوزه های این سیستم آموزشی است.

معاون و معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: دروسی که مبنای علمی ندارند باید در مرحله بازنگری در نظر گرفته شوند و در صورت عدم نیاز جامعه حتی منسوخ شوند و پس از تحلیل مشاغل فعلی، آن را بررسی کنیم. همچنین منجر به ایجاد رشته های جدید خواهد شد.

همچنین علیرضا جمال زاده، رئیس دفتر برنامه ریزی درسی دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهار داشت: پیرو مصوبه اخیر هیات رئیسه دانشگاه مبنی بر همفکری و همکاری کلیه صاحب نظران خانواده بزرگ علمی کاربردی برای اجرای یکی از ماموریت های جدی و مستمر دفتر برنامه ریزی درسی در خصوص بازنگری رشته های علمی کاربردی. ، معادل تالیف دروس جدید است. این طرح مستمر و بر اساس آخرین سیاست ها و راهبردهای نظام آموزشی علمی کاربردی و با هدف افزایش کیفیت فعالیت های آموزشی همگام با فاز اول هوشمندسازی فرآیندهای دانشگاه می باشد.

  نقاط ضعف سلاح لیزری جدید رژیم صهیونیستی از بنیانگذار صنعت موشکی اسرائیل

رئیس دفتر برنامه ریزی درسی و دبیر شورای آموزش و برنامه ریزی درسی دانشگاه جامع علمی کاربردی تصریح کرد: با وجود اینکه بازنگری برنامه درسی در نظام های آموزشی همواره مورد توجه و اجتناب ناپذیر است، اما به عنوان ماموریت محور این دانشگاه موضوعی است. و دانشگاه پاسخگو نیازهای بازار و زمینه های کاری جدی تر و ضروری تر است. جمال زاده افزود: به عبارتی این طرح با منطقی سازی و آماده سازی ظرفیت های درونی موجبات کارکنان غیر ساختاری و علاقه مندان به مشارکت در حوزه برنامه ریزی درسی را فراهم می کند.

انتهای پیام/104/

دیدگاهتان را بنویسید