بازدید نظارتی سرزده مدیرعامل ایران خودرو از شرکت بازرگانی و خدمات همگام خودرو و مدیریت ارتباط با مشتری

بازدید نظارتی سرزده مدیرعامل ایران خودرو از شرکت بازرگانی و خدمات همگام خودرو و مدیریت ارتباط با مشتری

بر اساس گزارش ها اعتدالدر این بازدیدها که در راستای تحقق اهداف و سیاست های مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و افزایش رضایت مشتریان انجام شد، روند خدمات رسانی با کیفیت به مشتریان بررسی و رصد شد.
امیرهوشنگ روشن آزاده با تاکید بر بهبود روند ارائه خدمات و پاسخگویی به مشتریان گفت: ارائه نمایندگی های مجاز گروه صنعتی ایران خودرو باید به الگویی پیشرو برای جلب رضایت مشتریان تبدیل شود.
وی با تاکید بر احترام به مشتریان در شبکه خدمات پس از فروش گفت: تمامی مشتریان حافظ ایران خودرو هستند که خواسته و رضایت آنها باید در اولویت نمایندگی ها باشد.

  گزارش: کارلوس کی روش; آخرین مرد راست قامت! - اندیشه معاصر

دیدگاهتان را بنویسید