اپراتورها حق دارند پس از ارسال اخطار، خطوط تلفن را قطع کنند

1089921 فقط خبر

به گزارش گروه علم و فناوری خبرگزاری آنا، پیمان کاراداغی با اشاره به اینکه خطوط تلفن ثابت و تلفن همراه مشمول هزینه های ماهانه مکرر مانند حق اشتراک و غیره می شوند، گفت: این هزینه ها به صورت ماهانه به طور مکرر دریافت می شوند. مشترک، اپراتور می تواند پس از اعمال فرآیند مقرر در مصوبه 3-207 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات نسبت به تخلیه خطوط مشترکین بدهکار اقدام کند.

وی در تشریح مصوبه 207-3 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات گفت: بر اساس این مصوبه اپراتورهای تلفن ثابت و سیار می توانند در فواصل زمانی حداقل یک ماهه با مهلت پرداخت برای مشترکان قبض صادر کنند و پس از پایان مهلت پرداخت، ابتدا خط مشترک بدهکار صادر می شود. حداقل دو هفته شارژ شود و در صورتی که مشترک پس از اطلاع مجدد به اپراتور و ارسال اخطار کتبی و مهلت یک ساله تعهد خود را پرداخت نکند، اپراتور می تواند خط تلفن مشترک را به طور کامل تخلیه و وصول کند و مشترک را محروم کند. امتیاز او

کاراداگی با اشاره به اینکه ممکن است برخی از مشترکان صورتحساب دریافت نکنند، تصریح کرد: مشترکانی که به هر دلیلی قبض تلفن خود را دریافت نکرده اند، در مهلت مقرر به درگاه اینترنتی یا یکی از درگاه های پرداخت آن مراجعه کنند.

مدیرکل رگولاتوری حمایت از حقوق مصرف کنندگان افزود: مشترکینی که خطوط تلفن آنها کارایی بالایی دارد می توانند بر اساس مصوبه 3-207 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، داوطلبانه مبلغی را به عنوان تضمین پرداخت به اپراتور پرداخت کنند تا به دلیل عملکرد بالای سقف تعیین شده، خطوط در معرض قطع یا یک طرفه شدن نیستند.

  تصمیم نهایی برای افتتاح مدارس اعلام شد - اندیشه معاصر

گرداقی گفت: مشترکان برای تسریع در پرداخت قبوض، به روز رسانی و پیگیری مغایرت های احتمالی پرداختی می توانند قبوض خود را مستقیماً از درگاه های اپراتور مربوطه پرداخت کنند.

انتهای پیام/4144

دیدگاهتان را بنویسید