افتتاح پروژه تیم در بانک تعاون توسعه

1076701 فقط خبر

به گزارش گروه بازار خبر آنا، سید باکر فتاحی رئیس هیئت مدیره بانک توسعه تعاون در سمینار آموزشی کارکنان بانک و همکاران استان اظهار کرد: نوبت دهی شعب و تحلیل عملکرد شعب خدمات مشتریان از جمله مزیت های آن است. از این پروژه

رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: در سال های اخیر فعالیت های مناسبی در حوزه روابط عمومی انجام شده است که همکاری همکاران روابط عمومی استان ها در این زمینه موثر است.
وی افزود: کارکرد روابط عمومی در حوزه اطلاع رسانی در صورتی قابل اعتماد است که این واحد در هسته و جایگاه رفیع خود باشد.
رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: تاثیر عملکرد و خدمات ارزنده بانک در حوزه های مختلف در تقویت بانک از نظر افزایش سرمایه و ارتقای بانک در سطح جامعه و دولت موثر بوده است. “
فتاحی گفت: طی یک سال گذشته بیش از 250 هزار میلیارد ریال تسهیلات از سوی بانک توسعه تعاون پرداخت شده که 10 هزار میلیارد ریال آن در مشاغل داخلی و 10 هزار میلیارد ریال اشتغالزایی برای مددجویان کمیته حمایت است که سهم قابل توجهی از اعتبارات این بانک است. عملکرد در حوزه های توسعه و حمایت از بخش های مهم تولید و اشتغال کشور است.
وی گفت: تسهیل در پرداخت تسهیلات مردمی و حمایت از فعالیت های دانش بنیان از راهکارهای این بانک برای دوره آینده است.

امیرهوشنگ عصارزاده،عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: پیشرفت فناوری اطلاعات منجر به تحولات اساسی در کسب و کار و بانکداری و تغییر در فرآیندهای بانکی شده است. شرکای روابط عمومی نقش مهمی در مخالفت فعالانه و حمایت از مدیریت تغییر دارند.
وی افزود: روابط عمومی باید در چرخه مناسب اطلاعات درون و برون سازمانی نقش موثری داشته باشد و در حفاظت از ارزش ها و دارایی های سازمان پیشگام باشد.
عصارزاده خاطرنشان کرد: انعکاس واقعیت های داخلی و خارجی نیازمند بستر اطلاع رسانی امن و شفاف است.
وی گفت: از همکاران روابط عمومی انتظار می رود بر وضعیت سازمان آموزش نظارت کافی داشته باشند.
محمدجعفر ایرانی، عضو هیئت مدیره بانک توسعه تعاون گفت: محصولات، ذخایر و منابع مالی و اقتصادی و همچنین سرمایه ملی هر کشور و دارایی های تاریخی، فرهنگی و نامشهود در این بانک قابل ارزیابی است. «سرمایه ملی در بین کشورهای جهان مطلوب است و می توان آن را تشویق کرد.
ایران گفت: روابط عمومی مسئولیت ارتباط جامعه و سازمان را بر عهده دارد و روابط عمومی بانک تعاونی روابط عمومی در تبیین خدمات و دستاوردهای این بانک نقش اساسی دارند.
سعید معادی قائم مقام مدیرعامل بانک تعاون توسعه در امور استان ها و بازاریابی گفت: روابط عمومی یکی از محورهای اصلی فرهنگ سازی در سازمان است و می تواند در انسجام افکار عمومی و سازمان موثر باشد.
وی افزود: همکاران روابط عمومی باید در برندسازی، هویت و اعتبار سازمان نقش اساسی داشته باشند و با ایجاد محتوای کاربردی و تخصصی و ارسال پیام های پیام محور در ایجاد اعتماد بین سازمان و مخاطبان و مشتریان تلاش کنند.
این کارشناس ارتباطات ادامه داد: پیام و محتوا از طریق سازوکارهایی در اشکال و قالب‌های مختلف روابط عمومی به مخاطب منتقل می‌شود و بازخورد در طرف مقابل منعکس می‌شود و حفظ این دو رابطه دوسویه در جایگاه و رویکرد صحیح می‌تواند ساخت. به طور مؤثر به سازمان اعتماد کرده و احترام را حفظ می کند.
معادی گفت که تبیین نتایج گذشته و ادامه اقدام بر اساس قانون نیز می تواند اعتماد ایجاد کند.
وی رویکرد پژوهشی و پژوهشی را برای همکاران ضروری دانست و گفت: روابط عمومی باید انگیزه و انگیزه و حرکت سازمان را ایجاد کند و به عنوان پیشران در حرکت سازمان به سوی تعالی و پیشرفت عمل کند.
معادی گفت: روابط عمومی اندیشمندان دانش بنیان، فراگیران، پژوهشگران و اندیشمندان مردم مدار سرمایه ای قابل اتکا در سازمان و جامعه محسوب می شود.
محمد ذوالفقاری قائم مقام مدیرعامل توسعه مالی و پشتیبانی بانک تعاون گفت: کارمند این سازمان گفت: ژنرال متخصص و با انگیزه است.

  عکس دیدار کلیباف با اردوغان جنجالی شد! - اندیشه معاصر

انتهای پیام/ص

دیدگاهتان را بنویسید